بهترين زمان براي «پيوند مو» بهترين زمان براي «پيوند مو»

عصر جدید

بهترين زمان براي «پيوند مو»

قطعا اولين توصيه در زمينه مقابله با ريزش مو مراجعه به متخصص پوست و مو در مراحل اول ريزش موهاست تا با رعايت برخي توصيهها و مصرف دارو روند نازك شدن تارهاي مو و از بين رفتن آنها به تعويق بيفتد. متاسفانه بسياري از جوانان به اين مساله بي توجه هستند و زماني كه فرصت براي حفظ سلامت موها تمام ميشود به فكر درمان ميافتند كه غالبا نميتوان اقدام موثري انجام داد.

گرچه در گذشته ريزش مو براي مردان اصلا پديده عجيبي محسوب نميشد و كاملا پذيرفته بود، امروزه بيشتر مردان تمايل به كاشت مو براي افزايش زيبايي و جذابيت دارند. در صورتي كه فردي چنين تصميمي بگيرد، پس از مشورت با پزشك و بررسي شرايط انجام اين كار، معمولا بايد صبر كند تا روند ريزش موها به مرحله ثبات برسد زيرا اگر در اين مرحله پيوند مو انجام شود، به تدريج موهاي اوليه فرد دچار ريزش شده و حالت تُنُكي در موها ايجاد ميشود كه اصلا زيبا نخواهد بود. اين مساله كاملا بايد از طرف متخصص كاشت مو خوب و قابل اعتماد براي فرد توضيح داده شود و پزشك آن را به عنوان يك كار هنري تخصصي در نظر بگيرد و به جنبه هاي ظاهري فرد كاملا دقت كند.

همچنين پيوند مو در سنين بالا به دليل بروز بيماريهايي مانند پرفشاري خون و… كه عروق تنگ شده و خونرساني به خوبي انجام نميشود، مسلما مانند دوران جواني موثر نخواهد بود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/10 ساعت: ۱۴ توسط:asrejadid :